Skip to Main Content
 
  • Darba devēja pieteikuma anketas statusam "Ģimenei draudzīga darbavieta" demo versija

    Anketas demo versijas mērķis ir sniegt priekšstatu par statusa “Ģimenei draudzīga darbavieta” pieteikuma anketas saturu un iespēju pašiem izvērtēt cik lielā mērā ģimenei draudzīga darbavieta ir Jūsu organizācija. Lūgums ņemt vērā, ka demo anketā ir iekļauti tikai tie jautājumi, kas sniedz iespēju izvēlēties kādu no dotajām atbildēm. Demo versijas anketā nav iekļauti atvērtie jautājumi (kopā pieteikuma anketā tādi ir četri), komentāru sadaļa un pielikumu pievienošanas iespēja. 

    Aizpildot anketas demo versiju, Jūs saņemsiet provizorisko punktu skaitu, taču punktu skaitam ir informatīvs raksturs, tas nenosaka gala rezultātu vai Jūsu organizācija atbilst/neatbilst programmas “Ģimenei draudzīga darbavieta” statusam. Iegūto rezultātu nosaka atbildes uz visiem anketas jautājumiem, konsultantu izvērtējums un Jūsu organizācijas profils. Statusu “Ģimenei draudzīga darbavieta” iegūst darba devēji, kuri pēc darba devēja pilnās izvērtēšanas, saskaitot attiecināmo atbilžu svarus, iegūst vismaz 50% (40% mazo organizāciju gadījumā) pozitīvu novērtējumu. 

    Atbildes demo versijas anketā netiek saglabātas, tāpēc anketu aicinām aizpildīt vienā piegājienā.

  • 1. Reģistrācija

  • 1. Informācija par organizāciju

  • 1. Kādā sektorā darbojas organizācija?

  • 2. Kāda veida publiskā sektora iestādi Jūs pārstāvat?

  • 3. Kāda ir Jūsu organizācijas pamatdarbības nozare?

  • 4. Kāds pašlaik ir algoto (štata) darbinieku skaits Jūsu organizācijā?

  • 5. Vai Jūsu organizācijā iepriekšējā gada laikā tika nodarbināti...?










  • 2. Pašnovērtējums

  • 1. Darba laiks

  • 1. Vai tiek nodrošinātas papildu brīvdienas darbiniekiem ģimenes vajadzībām?

  • 2. Vai darbiniekiem nepieciešamības gadījumā ir iespēja samazināt savu darba slodzi?

  • 3. Vai darbiniekiem, uz kuriem ir iespējams attiecināt, nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināts attālinātais darbs?

  • 4. Vai darbiniekiem, uz kuriem ir iespējams attiecināt, nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināts elastīgs darba laiks?

  • 5. Vai darbiniekiem, uz kuriem ir iespējams attiecināt, nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināts nepilna laika darbs pēc darbinieka pieprasījuma?

  • 2. Izglītība

  • 1. Vai organizācija sniedz finansiālu atbalstu darbiniekiem īslaicīgu izglītības aktivitāšu īstenošanā ārpus darbavietas?

  • 2. Vai šāds atbalsts tiek nodrošināts visiem darbiniekiem?

  • 3. Vai šāds atbalsts ir pieejams izglītības aktivitātēm jebkurā jomā?

  • 4. Vai organizācija sniedz finansiālu atbalstu darbiniekiem formālās izglītības iegūšanai atbilstoši darba jomas specifikai vai kvalifikācijai?

  • 5. Vai šādas izglītības aktivitātes tiek nodrošinātas visiem darbiniekiem?

  • 6. Vai darbiniekiem, nepieciešamības gadījumā, tiek nodrošināts mācību atvaļinājums?

  • 7. Vai darbiniekiem tiek piedāvātas kvalifikācijas celšanas iespējas darbavietā?

  • 8. Vai darbinieku bērniem nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināti bērnu uzraudzības pakalpojumi / vieta pirmsskolas izglītības iestādē?

  • 3. Veselība

  • 1. Vai darbiniekiem tiek apmaksāta veselības apdrošināšana?

  • 2. Vai piedāvātajā veselības apdrošināšanā darbiniekiem ir iespēja izvēlēties papildu programmas?

  • 3. Vai veselības apdrošināšanas pakalpojums ir pieejams arī darbinieka ģimenes locekļiem?

  • 4. Vai darbiniekiem tiek apmaksāta dzīvības apdrošināšana?

  • 5. Vai darbiniekiem tiek apmaksāta nelaimes gadījumu apdrošināšana?

  • 6. Vai darbiniekiem nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināti / finansēti atbalsta pasākumi vai apmācības saistībā ar garīgo veselību?

  • 7. Vai darbiniekiem nepieciešamības gadījumā tiek nodrošinātas / finansētas psihologa, ģimenes terapeita vai līdzīga speciālista konsultācijas?

  • 8. Vai darbiniekiem darbavietā vai ārpus darba tiek apmaksātas / nodrošinātas fiziskās aktivitātes, kas nav iekļautas veselības apdrošināšanas paketē?

  • 4. Darba vide

  • 1. Cik lielā mērā organizācijā tiek ievēroti darba drošības principi?

  • 2. Cik lielā mērā organizācijas darbiniekiem tiek nodrošināta ergonomiska darba vide?

  • 3. Vai organizācijas telpās var nokļūt ar bērnu ratiņiem un/vai ratiņkrēslos?

  • 4. Vai organizācijā ir pieejama īpaša telpa vai vieta, kur bērns var pavadīt laiku (rotaļu stūrītis, spēļu istaba u.c.)?

  • 5. Vai organizācijas telpās ir pieejams bērnu pieskatīšanai algots darbinieks?

  • 6. Vai organizācijā ir īpaša telpa, kurā māte/ tēvs var aprūpēt zīdaiņa vecuma bērnu var atrasties divatā (pārtīšanas telpa, atpūtas telpa u.c.)?

  • 5. Komunikācija

  • 1. Vai organizācija darbinieki tieši ar vadību/ personāldaļu var brīvi izrunāt savas individuālās vajadzības un uzdot interesējušos jautājumus?

  • 2. Vai organizācijā regulāri tiek organizētas sanāksmes/ sapulces, kuru laikā darbinieki var brīvi izteikt savu viedokli, uzdot interesējošos jautājumus vai sniegt priekšlikumus?

  • 3. Vai darbinieki saņem regulāru informāciju par organizācijas galvenajām aktivitātēm?

  • 4. Vai darbiniekiem ir pieejami materiāli, kuros apskatīti galvenie interesējošie jautājumi saistībā ar darbavietu?

  • 5. Vai organizācijā tiek nodrošināts vienots iekšējās komunikācijas kanāls, kas atvieglo komunikāciju starp darbiniekiem un vadību?

  • 6. Vai organizācijā ir izstrādāts process, ar kura palīdzību darbinieki var sniegt atgriezenisko saiti par darbavietu?

  • 7. Vai organizācijas darbības stratēģijā vai kādā citā plānošanas dokumentā ir iekļautas ģimenei draudzīgas vērtības (aktivitātes)?

  • 6. Citi atbalsta pasākumi

  • 1. Vai tiek piedāvāts papildu finansiālais atbalsts darbiniekiem ar ģimenēm?

  • 2. Vai darbiniekiem ar ģimenēm ir pieejams kāds īpašs nefinansiāls atbalsts?

  • 3. Vai organizācijā tiek īstenoti īpaši pasākumi darbiniekiem, kas atrodas bērnu kopšanas atvaļinājumā, vai arī ilgstošā prombūtnē ģimenes apstākļu dēļ?

  • 4. Vai organizācijā tiek rīkoti korporatīvie pasākumi darbinieku ģimenēm?

  • 5. Vai organizācija rīko vai iesaistās labdarības pasākumos?

  • 6. Vai Jūsu organizācijai ir kādi īpaši darba vides kvalitāti apliecinoši sertifikāti vai citi trešo pušu novērtējumi?





  • 7. Vai Jūsu organizācija piedāvā atbalstu klientiem ar ģimenēm programmā "Latvijas Goda ģimenes apliecība"?

  • 8. Vai Jūsu organizācija atbalsta klientus ar ģimenēm un piedāvā īpašas atlaides/ piedāvājumus?

  • 9. Vai organizācijas sniegtie pakalpojumi darba dienās, vismaz reizi nedēļā klientiem pieejami arī ārpus standarta darba laika (9.00-17.00), vai arī pieejami attālināti?

  • 10. Vai klientiem ir pieejama telpa vai vieta, kur viņu bērni var rotaļāties (rotaļu stūrītis, spēļu istaba u.c.)?

  • 11. Vai organizācija piedāvā īpašus pasākumus klientiem ar bērniem?